TO BE SOMEONE


Sanna, om MIN UPPVÄXT OCH BARNDOM:

Tack så mycket för svaret, jag känner din bror också, tycker verkligen att det som har hänt er är riktigt hemskt.
Men ni 2 är verkligen starka som klarar er igenom det här,
Tycker du och Lorentz är riktigt fina båda två!
kram,

 
Tack så mycket det värmer verkligen!
kramar,




Sitter just nu på skolan och jobbar med Geografi (samhälle idag) går väldigt bra faktiskt har bara sjukt ont i magen och så men annars är humöret på topp!

Slutar kl 14.45 så det blir att plugga till prov och såna saker resten av dagen,
sen blir det bussen hem 15.10.

men jag skriver nog ett inlägg senare ikv.

Puss!


Vill dessutom säga tack till alla mina söta bloggläsare för allt stöd och söta kommentarer! Förtsätt så sötnosar!♥





Tumblr_luo3se9wfk1r2df6ao1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0