Dec. 4, 2011

:( om THERE'S A PART OF ME THAT WILL ALWAYS BE IN LOVE WITH YOU:
jag gillar dig men du märker de inte :S:(

Svar: vet inte riktigt vad jag ska svara på det här, ärligt vem det nu än var så kunde du ha sagt det till mig face to face, sms, ringa eller vad som helst än att skriva det i bloggen:)

:D om INFECT ME WITH YOUR LOVE, AND FILL ME WITH YOUR POISON: du ser inte fruktansvärd ut du e ju sööt o snygg :]

Svar: haha tack så mycket antar jag:)



Men jaja iaf så kom jag hem kl 6ungefär käkade pizza, kollade på tv och nu sitter jag här och funderar på allt möjligt. Har haft en underbar helg med 2 underbara personer! Hur kul som helst har vi haft.
Sen har jag varit med min bror ich träffat mamma en snabbis. Sen sov jag hos en kompis till idag.
Annars har det inte hänt så mycket har bara tagit det lugnt och så. Imorn är det skola efter det blir det en sväng till stan och träffa Linkan sen blir det bussen hem.

Men ska käka godsaker som min älskade fostermamma har gjort nu,
puss!

Tumblr_lcuqz7paos1qbpwzeo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0