THERE'S A PART OF ME THAT WILL ALWAYS BE IN LOVE WITH YOU

Hej, har inte kunna skriva igår har haft fullt upp med att åka till Camilla och Jörgen, var med Rille det mesta av tiden jag va i hamn efter ske-hamn sen åkte vi till Åkullsjön och grattade Jimmy som fyller 17år idag! så grattis till dig! Sen åkte jag och Robert och köpte pizza så åkte vi hem och käkade! Sen blev det en myskväll! Kollade på Irene huss (stavning eller nått?) men hann tyvärr somna så det blir att fortsätta att se den ikv iaf. Annars har jag inte så mycket att säga det har varit sjukt bra på skolan idag faktiskt men det har varit tung ändå inte på grund av skolan utan efter en massa andra saker. Efter skolan så blev jag hämtad av Rolf åkte till Hållplatsen för att berätta varför jag inte vill gå kvar där längre, sen va han så söt att han bjöd på mat! Hahah... grymt tjock känner man sig iaf.
menmen nu ska jag dra mig till tvn sen duschen!
puss!
Dagensklädsel
Jeans - kappahl 259kr
Vitt linne - gina tricot - 99kr
Adidas kofta - stadium 599kr
Min söta kisse♥

Kommentarer
Postat av: :(

jag gillar dig men du märker de inte :S:(

2011-12-03 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0