YOU BROKE MY HEART, YOU KILLED ME

En gammal bild på mig och bästavännen förra året-

Sitter nu vid datorn och kollar runt för att ha nått tidsfördriv.
Ska snart upp och bädda sängen, packa lhop lite saker i som att det är skola imorn, lägga fram kläder och såna tråkiga saker.
Men iaf har inte gjort så mycket idag vaknade kl 13 sen så gick jag ner och kolla på tv men jag somnade i soffan och vaknade när bejbi kom ner.
Annars så har jag bara umgåts med bejbi, Gunilla och Bettan som bor granne med oss.
Dum som jag är så skulle jag ha en tandpetare sen så hade jag den i handen och då började det klia i ögat
så jag stack mig med pinnjäveln..
Har lärt mig nu oxå att inte klia sig i ögat med en tandpetare.
Men nu ska jag gå ut på en rök sen lägga mig ner i sängen med en popcorne påse och se en bra film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0