FOR MY FAMILY


-Finaste mamma♥

Sitter nu i vardagsrummet med älsklingen,
har inte varit på skolan på 8dagar nu..

Men det hindrar mig inte från att plugga.

Men jag börjar skolan på tisdag och då går jag bara 3dagar i veckan så jag är hemma måndag och fredag.
Det har varit jätte jobbigt men samtidigt väldigt roligt oxå.

I måndags så åkte jag, lillebror och älsklingen till Mamma!
Hur härligt som helst!

Det blev tacos till middag sen senare på dagen så gick vi till Universitetet, Campus och kollade på vad som hände där det var allt från kläder, mat, nöjen allt möjligt!

Sen så sov vi hemma hos Mammsen.

Sen var vi ju tvungen att åka hem och det var väldigt jobbigt.
När vi kom hem så bröt jag ihop.
Grät säkert i 3timmar.
Men som tur så hade jag älsklingen och Gunilla.

Sen så blev det ingen Majbrasa men det hände en hemma i lägenheten..


Har iaf lärt mig att aldrig stå för nära ljus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0