FOLLOW YOUR HEART BUT TAKE YOUR BRAIN WITH YOU

Sitter nu i vardagsrummet som vanligt med no life.
Men iaf jag vaknade runt halv 1 klev upp och då hade vi besök av Monica.
Alltså min fostermammas syster.
Sen så gjorde jag inte så mke mer
har läst en bok nu i snart 1vecka som heter TRASIG
grymt tragisk och hjärtskärade bok.
En sannbaserad bok om en flicka som blir våldtagen av sin plastpappa enda sen hon var 4år tills hon kom upp i tonåren samtidigt blev hon såld till en massa andra och misshandlad.
Riktigt hemsk bok men ändå riktigt bra!
Kan inte sluta läsa den.
Men sen vid 18 tiden så gick jag, Robert, älsklingen, Gunilla, Elena och Sigge en tur runt byn!
Väldigt härligt!
Men nu ska jag mysa mig ner i soffan och kolla på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0