-



två lektioner kvar sen så sitter jag äntligen på bussen hem!
kommer ta på mig min onepiece sätta upp håret sen lägga mig i soffan med bejbi och en kopp kaffe och en bra film.
Stor risk att jag kommer somna i soffan i som att jag har sovit så jävla dåligt i tre dagar nu.
Iaf sista skoldagen!
härligt så det blir lång helg tills på tisdag!
Men imorn kl 12.15 så är det möte på skolan med rektorn och en andra massa.
Vi ser väl vad som händer.
Nästa vecka så går jag bara 1dag i skolan för sen på onsdag så åker vi till Stockholm!

Först Grönalund, begravning sen Borås!
Blir både roligt och väldigt sorligt.

Och jag och bejbi får ett eget hotell rum!
Blir mysigt att bara vara ensamma, att bara ligga och ha det allmänt mysigt!
Som sagt väldigt roligt men samtidigt väldigt tråkigt.

men nu ska jag plugga vidare så att jag kan åka hem.


bildbrist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0