-

Sitter nu i köket med familjen sen + 2 till som vi hade bjudit hem på middag!
Det blev tacogratäng och till efterätt så blev det chokladmousse med jordgubbar.
Så jävla gott. Vaknade runt 8 och då åkte vi först till sävar för att Dennis skulle till tandläkaren sen åkte vi till Robert och lämnade av honom. Sen så hade jag och Gunilla lite tid över så vi for till Citysol och solade sen åkte vi till Subway och käkade lunch! Ringde till Mamma och sa att vi var på väg till henne för då var det dags att åka till skolan för då var det mötet som gällde. Men innan det så var Gunilla tvungen att åka på ica och just då såg jag 2 personer som var på väg in som jag inte hade träffat på 2år! Det var min stödfamilj som jag hade sen jag var 6år tills jag var 14! Blev så glad så att tårarna nästan rann! Det var det bästa som hade hänt på vääääldigt länge.
Men sen så var det bara att säga hejdå och åka till skolan.
Men nu ska jag vara social med folket igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0