SORRY, I HAVE NO FUCKS TO GIVE

Hej, fy fan va skönt äntligen fredag, ska snart ha Engelska sen slutar jag, men måste dock sitta på skolan i 1tim & 20min.. men aja sen så blir det nog att åka till Stortjärn för att min fostermammas syster fyller år idag! Sen blir det att he på en bra film och bara mysa med älsklingen med en massa gotta hade jag tänkt, på tal om det jag har fått några kommentarer igen om jag kan göra en sminkvideo eller lägga ut bilder på det smink jag använder. Självklart ska fixa det i helgen så får ni se. Men iaf ska ut & röka sen så blir det att sitta på rummet tills bussen kommer.

Puss!






Jag älskar dig mer än du någonsin kan tänka dig.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0