SLEEPING IS MY DRUG

Sitter nu i vardagsrummet med älsklingen, vi ska snart he på pojken i randig pyjamas för mina fosterföräldrar inte har sett den. Så blir det en massa godis, dricka och chips och tända ljus! väldigt mysigt.
Ska innan det hoppa in i duschen. Klev upp kl 7 och fixade mig, åkte till BUP, käkade på subway, handlade lite smått och gott. Sen åkte vi hem och då somnade jag direkt sov från kl 1 till 5. Helt slut. Käkade världens godaste mat men orkade knappt äta det heller. Menmen nu ska jag dejta duschen sen mysa mig ner i soffan med bejbi!
Och om 1vecka åker vi till vår vädret i Hudiksvall. Längtar grymt!
Puss!
-Trodde aldrig i hela mitt liv att det skulle kännas så jävla rätt.
Jag kommer ihåg våra bästa dagar när du hade kommit tillbaka till Umeå,
jag kunde verkligen inte sluta le.
Tack för att du gör mina dagar till dom bästa.
Jag älskar dig mer än vad du någonsin kan tänka dig.
5/12-11♥-

Kommentarer
Postat av: Beaeriksson<3

Men älskling då! jag blev helt rörd när jag läste ditt inlägg, du är så himla underbar. Jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta, du annar inte hur mycket jag verkligen älskar dig. Det är du som göra mina dagar, det är du som gör mig lycklig! Du är den jag vill leva livet ut med! jag älskar dig mest av allt bebe!<3

2012-03-30 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0