Sitter nu och väntar på att min SO lärare ska komma.
Känns ganska drygt faktiskt har haft 3 pass med SO bara idag!
Helt sjukt, längtar verkligen tills jag sitter på bussen hem. Vill bara ha mat ta på mig min one piece göra en ful knut i håret sen bara ta det lungt. Har träffat min andra halva idag och vi planerade iaf att hon kanske ska sova hos mig från fredag till på lördag. Skulle vara riktigt roligt i som att jag inte har varit med Emelie på ett jävla bra tag, saknar min lilla MUP!
Men nu ska jag börja plugga sen blir det vara att vänta 15min sen kommer min buss!

Skriver när jag kommer hem eller senare på kvällen innan jag lägger mig!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du lebb?:)<3

2012-03-21 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0