Avundsjuka tjejer är bättre än FBI på att hitta bevis.

Hej, sitter nu med bejbi i soffan i min nya one piece som min älskade fostermamma köpte åt mig idag + en ny rakhyvel och lite godis! köpte en ny parfym till älsklingen oxå. Tyckte verkligen att hon förtjänade det idag! Annars så var  jag på vårdcentralen kl 09.00 idag, Gunilla och älsklingen följde med! Behövde verkligen deras stöd idag. Men det gick inte så bra därborta så nu blir det att åka till sjukhuset (kvinno kliniken) får väl se hoppas på det bästa.. Annars så käkade vi på Subway sen åkte vi och stor handlade på coop. Blev ju dock ingen skola.  

Men nu ska jag mysa mig ner i soffan med älsklingen med kaffe, varmchoklad och en bra film!

Puss älsklingar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0