MY HEART STOPS WHEN YOU LOOK AT ME,

Godmorgon!
Vaknade först kl 6 men somnade om till 9.20 av att min älskade mamma ringde och berättade att jag ska till henne imorn och träffa min morfar!
Kommer bli riktigt roligt att få träffa honom efter 3år!
Sen nu i tisdags så var det bupmöte och då kom soc,skolan, mamma och Gunilla dit och då fick jag reda på att jag fick min utredning! Efter mötet så åkte jag, Gunilla och älsklingen på en kinaresturang och åt buffé riktigt gott,
sen så hade jag glömt bort att jag och bejbi hade varit tsm i 6månader.. så jag fick skämmas ett tag,
men jag åkte och sola sen gick vi till stan och träffade Emelie och 2 till. Vi satt på waynes coffee och fikade lite, tog nån cigg och hade det allmänt härligt.
Men lite senare på kvällen så blev jag riktigt sjuk..
Fick utslag över hela kroppen och jag hade feber tidigare på morgonen så vi åkte till vc 20.40 fick medicin och ta blodprov och andra undersökningar, det är bättre idag men det känns inte riktigt bra än..
Men jaja nu ska jag ta medicin sen hoppa in i duschen,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0