WE♥IT

Hej, sitter nu och camar med världens underbaraste person som finns, nu är det tydligen iaf bestämt att hon kommer den 3 februari och stannar fram till sportlovet alltså 1månad och då är hon med mig när jag fyller 16! Sen efter det så åker jag ner till Hudiksvall med henne! och stannar där i 1vecka! Längtar väldigt mycket tills jag har henne hos mig igen! Kommer gråta när jag får hålla om henne igen.. För ingen kan förstå hur mycket hon verkligen betyder för mig och hur mycket jag älskar henne. Det är helt sjukt.. jag har verkligen aldrig känt så här nån gång i hela mitt liv. Och hon behandlar mig verkligen bra. Känner mig verkligen älskad och som att jag betyder nånting. Kunde inte önska mig nått mer. Hon är allt jag behöver.
Men iaf för ett tag sen så om soc och min konsult det blev helt otroligt inget bråk allting gick jätte bra, vi bokade nya tider och möten så att allting ska planeras om. Sen imorn så ska jag på BUP kl 9 till 10 och efter det så ska jag till media markt med Gunilla och lämna in min Ipod för att det har gått sönder så att dom kan fixa den.
Sen blir det lunch sen skjutsar hon tillbaka mig till skolan.
Och på kvällen så åker jag till min efter längtade lillebror! Har inte träffat honom sen i december.. det är på tiden att vi är med varandra innan jag blir galen. Saknar han otroligt mycket. Längtar tills jag får krama om honom! Det blir nog jättebra! men aa snart är det middag så jag ska hinna ringa bejbi innan! men det kanske blir ett inlägg ikv. Ni får ju kolla!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0