HOW TO AVOID PAIN. OPEN YOUR EYES, CLOSE YOUR HEART

Hej, sitter nu och fortsätter på min uppsats om abort. Jag är för abort. Jag tycker att man har all rätt att göra abort och det beror väl mycket på hur ens eget liv ser ut om man vill ha barn eller om man ens kan ta hand om det. Eller om mamman kan riskera sitt eget liv, har en sjukdom. Jag tycker att man ska få bestämma själv hur man vill ha det/ ta egna beslut. Eller ni söta bloggläsare kanske har andra åsikter? Vad tycker ni om abort?


Iaf efter skolan kanske jag åker till stan jag har ingen aning men vi ser väl framöver.
Annars blir det att åka hem prata med älsklingen. Imorn har jag folketshus på skolan från kl 18-21.00 och i som att jag har sovit väldigt dåligt den här veckan så slipper jag åka till skolan imorn på morgonen så jag får iaf skjuts på kvällen till skolan sen blir jag hämtad. Och sen så är man ledig på torsdag! Hur härligt som helst kan jag lova!

Men jaja ska fortsätta på min uppsats nu sen blir det nog lunch med bästavännen Emelie.

Puss!

Tumblr_ly7jwlletz1qbjt25o1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0