† Beauty gets the attention, personality gets the heart.

Hej, sitter och pratar med bejbi och camar, som sagt ingen skola för mig imorn på morgonen utan det blir kl 6-9 på kvällen. Så det blir att prata med älsklingen och planera lite mer om att hon ska komma hem till mig runt den 3 eller 4 februari. Längtar grymt mycket.. känns så sjukt ensamt. Mår verkligen inge bra när hon inte är i närheten.. Men det är bara 7-8dagar kvar innan hon kommer tillbaka. Hoppas jag iaf..
Aja men ska vara social med bejbi sen blir det att dejta duschen!
Puss!
Världens underbaraste♥

Kommentarer
Postat av: bebe

Naaw vad söt du e bebe, jag längtar jätte mycket efter dig, ja jag hoppas verkligen att jag får komma till dig då. Puss älskar dig

2012-01-24 @ 23:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0