SVAR PÅ TAL

linnea om •••:

seriöst..vafan har hänt med vänskapen mellan dig och emelie?
Man såg er på stan hela tiden med varann ni lämnade aldrig varann, men nu är ni...borta?
vad har hänt?






Okej, nu är det så här är att jag inte har bloggat på 4dagar och jag har inte ens sett dina kommentarer. Men jag ska svara på det.


Och ja vi umgås knappt längre för att hon hänger med en massa och jag är mest hemma med älsklingen. Och mer varför vi inte umgås längre är för att jag har slutat vara på stan. Då är det svårare att vara med varandra oxå. Vet inte bara för att jag är tsm med någon annan så tycker inte jag att det ska vara ett problem att umgås. Men verkar var det. Jaja vi bråkar iaf inte vi brukar vara med varandra på rasterna och pratar, men vi ska försöka ordna upp allt tsm.


Iaf håller på att packa nu för på fredag så åker jag till Hudik.

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0