OPEN BOOKS, NOT LEGS. BLOW MINDS, NOT GUYS.

Hej, förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag fick feber, värre hosta och värre snuva.. Så jag sitter nu med min fostermamma och hennes kompis i köket och dricker te.  Sen vill jag säga grattis till min fostermamma som ska operera sig nästa onsdag! Det förtjänar du verkligen!♥ Annars så kommer jag försöka krya på mig idag och städa mitt rum för imorn så kommer älsklingen! Åker in till stan kl 8 för att jag har BUP från 9-10 sen blir det nog att handla lite och käka lunch. Efter det så kommer Gunilla nog lämna av mig hos Robert så jag får åka lastbil tills han har slutat jobba, efter det käka middag och vänta tills älsklingen är i Umeå ca 18.30 skulle jag tro iaf. Gud längtar verkligen tills hon är här! Men jaja ska ut och röka sen försöka börja städa mitt rum och prata med bejbi för hon vaknade nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0