FREDAG!

Hej, äntligen fredag! fy fan vad skönt men ska snart dra mig till bussen med Alex och Carro mår absolut inge bra idag, tror jag börjar bli förskyld igen. Men ska ta mig med en massa plugg hem för att nästa vecka så har jag uppföljningsmöte på skolan, hoppas det går bra. Sen nästa helg ska jag äntligen få göra min Visk det är en slags utredning som jag ska sitta med i ungefär 5tim. Sen Soc möte om umgänge med Mamma sen en massa BUP tider.. Det är det mitt liv handlar om känns det som.. En massa möten hela tiden.. Drygt rättare sagt. Igår blev det ingen skola skulle på BUP 10.15 käkade, handlade sen hämta upp älsklingen och åkte hem. Fick Dock en ny mascara och en massa gotta! I som att brorsan kommer idag så ska vi ladda ner en massa filmer sen plocka fram en massa mys! Tända ljus och det blir ganska spännande för att det blir första gången min bror träffar Bea!

Menmen ska träffa min lärare nu sen drar jag! Puss!


1365265-11-1325530421063_large

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0