POJKEN SOM KALLADES DET



Känner mig på ganska så dåligt humör just nu,
Har bokat tid hos sjukgymnasten för att kolla upp mina knän, rygg m.m

Men tro då fan inte kärring jäveln ringer och säger,
-Nej tyvärr din tid är avbokad.

Tror jag ska fan gå dit och allvarligt tvinga dom att kolla upp mig!
Nää fyfan säger jag bara.

Och grädden på det så är det en lång dag idag!
Kan inte bli värre, vill bara hem, sova tills det blir helg.

Blir dessutom ledig enda till tisdag.
På måndag så åker jag, lillebror och älsklingen till Mamma!
Sen så sover vi där!

Ingen kan förstå lyckan i mig när jag bara tänker på det!
Kom en massa glädje tårar iallafall!

Men jag ska ut sen blir det att läsa boken om pojken som kallades det.
Grymt bra bok som jag rekomenderar stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0