MIN BÄSTA†



















Hur mycket jag än kan verka off, irreterad, ledsen eller låta allt gå ut över dig
så hoppas jag att du vet att det det aldrig är meningen,
för hur mycket jag än kan skrika och vara arg så blir allting bra så fort du kommer och håller om mig,
slutar mest i tårar men det är för att jag är så förbannat glad att jag har dig,
jag kan gå ifrån dig men du kommer alltid efter och håller om mig i din famn,

Jag älskar dig Bea,
jag skiter vad alla tycker och säger,
jag är lycklig med dig!

Sitter allvarlig och gråter när jag skriver detta men det är bara för att du gör mina mörka dagar till dom allra
ljusaste och bästa,
bara att se dig le gör mig varm.

5/12-11

Världens bästa dag
Jag älskar dig♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0