I WERE GIVEN THIS LIFE BEACUSE I WERE STRONG ENOUGH TO LIVE IT.


En bild från igår innan vi skulle på middag!

Sitter nu i vardagsrumet medans älsklingen sitter och ritar!
Och jag sitter vid datorn och kollar på nån film.

Igår blev hela familjen bort bjudna på middag.
Hur gott som helst och efterrätten med!

Lyckad kväll kan jag lova.

Har inte gjort så mycket har tagit det lugnt för det mesta förutom att jag har världens drygaste förskyldning..
Hoppas det blir bättre.

Imorn så vet jag inte hur det blir.
Blir kanske hemma med Gunilla, baka bullar och plugga
i som att jag inte har nån lärare på skolan..

Men vi ser väl.

Ska iaf se klart filmen nu och sånt.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0