I GOT A SECRET SO IMA DROP EM TO THE FLOOR


Hej, eller nått.
Kom te skolan för ett tag sen, drog ut med Emelie på en cigg och ni sitter jag som en idiot på rummet som vanligt.
Slutar 11.20 idag!
Sjukt härligt då blir det att ta 12 bussen till stan med Emelie,
sen drar jag till solariumet igen och efter det så hoppas jag att min fosterpappa kan hämta upp mig.

Menmen igår efter att jag hade solat och allting så blev jag hämtad, for och käkade sen så åkte vi till Sävar och tog sprutan.

Sen åkte vi hem käkade tacos.
Under middagen så fick jag 2 saker av Gunilla!
smashbox och en ny mascara!

När jag kommer hem så måste jag verkligen packa..
Åker imorn 7.50

Men skriver kanske ikv. 

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0