TIDSFÖRDRIV

DITT LIV
Vad heter du? -  Jannike
I mellannamn då? - Antonia
Vart bor du? - Umeå
Trivs du där? - ibland
Har du körkort? -  Nej
Äger du några converseskor? - Faktiskt inte
Favoritdjur? - Katter, hundar
Vad spenderar du dina pengar på? - Mat, godis sånt skit
Senaste konserten? -  Minns inte
Antal kuddar i sängen? - 2st
Kan du baka bullar? - Yess
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - burger king
Är du allergisk mot något? - Nikel
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Dricker inte mjölk
Vad åt du till frukost? - Åt ingen frukost, sov till tre
Hur ser du ut idag? -  Förjävlig hah.
Nästa mål i ditt liv? - Gå ut skolan med bra betyg
Vad såg du senast på tv? - Ingen aning,
Hur svarar du i mobilen? - Hallå
Vem ringde du senast? -  Mamma
Antal timmar sömn inatt? - 4timmar
Sov du ensam? - Ja



SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag
Fick dig att gråta: Jag själv om man kan säga så
Du gick på bio med: Emelie
Skällde på dig: Minns inte
Skickade ett e-mail till dig: Facebook



HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Absolut
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Faktiskt



SAKER

Vad är du mest rädd för? - Att jag kanske aldrig kommer få flytta hem om det skiter sig med mamma. 
Vart vill du gifta dig? - Vill inte ens
Vad hatar du verkligen? - bitchiga tjejer och att vara sjuk, att allt känns piss ibland
Har du ett jobb? - Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - Haha fan jag kan ju inte svara nej på den här.. Men inte för många bara, så ja!
Är du ett hälsofreak? - Nooo



STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Njaa
Är du ensam nu? - Ja
Några piercings/tatueringar? - 3 i öronen, tungan, läppen
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Rihanna- cheers drinks to that
Vill du gifta dig? - Nope
Vill du ha barn? - Självklart



FAVORIT
Rum i huset? - Mitt egna typ 
Typ av musik? - Olika faktiskt, gillar svenskt hiphop och sånt
Månad? - December, Mars, Juli



DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? -Ja
Köpt någonting? - Mamma har köpt till mig hihi 
Varit sjuk? - Ja usch
Sagt "jag älskar dig"? - Näe
Träffat nån ny person? - Nej 
Saknat någon? - Ja
kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Nej
Haft sex? - inte det heller



SENASTE
Låt du hörde: Låten ovanför
Film du såg:  Kommer inte ihåg
Drink du köpte: cola
Mat du åt: Max
Gången du åt en 7-Eleven korv: Tror jag inte ens har gjort det
människa du slog: Nån Sofia förra sommaren
längsta bussresa? Typ till Sollefteå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0