THE MOST IMPORTANT THINGS ARE THE HARDEST TO SAY

Fy fan... sjukt trött och slö känner jag mig. Skoldagen har gått väldigt bra, sjukt nice att börja dagen med varmchoklad och på film ''the black swan'' sjukt bra film rekomenderar verkligen! Annars så har jag varit på stan och häng runt med Robert så jag kom hem för 1tim sen ungefär. Har verkligen ingenting att berätta.. livet är lite små tråkigt just nu. Men blir hämtad halv 1 på fredag för då ska jag till BUP så det blir bra. Efter det blir det kanske att fara och handla med min älskade fostermamma! Men jaja blir nått inlägg imorgon iaf.
För nu ska jag byta till myskläder och dricka en kopp te!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0