SORRY I AM ALLERGIC TO YOUR BULLSHIT

Hejjj har inte kunna skriva fören nu plast syskonet har suttit vid datorn hela dagen nästan, blev väckt kl 12 käkade sen gjorde jag mig i ordning sen tog min fostermamma mig te Bygdsiljum och bubbel badade med henne! Så grymt skönt efter att ha varit sjuk och spännd i hela kroppen. Sen fick jag reda på att man kan spela badminton (stavning?)
där borta så jag tänkte åka dit 2ggr i veckan och spela sen basta o bada! Sen ska jag börja på gymmet igen! Måste komma i form igen för snart ska jag börja i boxning dessutom! Saknar det verkligen så tänkte iaf komma igång med det igen. Sen fick jag ett brev idag från BUP så jag ska dit den 2/12 och planera upp mötena.

Och idag efter badet så fick jag reda på att min älskade mamma ska förlova sig! Så grattis till min Mamma och hennes kille Micke! Och blev ju som sagt bjuden hem till henne imorn på tårta och sånt så det blir roligt.

Men nu ska jag vara social med besöket vi har här och sen blir det att färga håret, sen mysa med plast syskonet!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0