SO MANY BITCHES

Hej! Känns faktiskt as konstigt att börja blogga på en ny blogg, trots efter alla inlägg om när jag bodde hos Angelica och Roger med brorsan och Marvin det va kul ibland att läsa några av dom inläggen. Tanken på hur kul vi hade det då.

Men aa börjar om på nytt iaf! Har inte gjort mycket alls idag. Min fostermamma ringer mig kl 12 för att väcka mig men somnar om till halv 4... Somnade kl 5 på morgonen så behövde kanske sova ut iaf sen har jag inte gjort så mycket käkade middag, ringde alex och fick hjälp med bloggen, rökt...rökt..rökt..rökt aa rökningen börjar spåra lite grann faktiskt blir fler cigg om dagen än vandligt.. Får börja ta nikotintuggumina Gunilla har köpt åt mig,

Annars har det varit datorn sen tvn med popcorne.
Blir nog hemma imorn men på Lördag så åker jag nog till stan sen så har min mamma bjudit mig på middag hemma med sin nya pojkvän så det blir nog kul. Tar med mig någon oxå tror jag,

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det sängen!

Puss!




http://www.youtube.com/watch?v=WOKI_tIBWVI&ob=av2e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0