MY ATTITUDE IS BASED ON HOW YOU TREAT ME

Hej som sagt så fick jag några fråger som jag inte hann svara på i förra inlägget men ikv svarar jag bara på ett eller rättare sagt visar

Frågan va hur mitt rum ser ut, om jag kunde visa hur det såg ut.


Ja det ser ut sådär typ. Sämsta kvallan på mobilen jag vet men man ser ungefär hur det ser ut.

Och en till fråga var om vilket smink jag använder det ska jag oxå visa men det blir nån annan dag.

Idag så har jag pluggat grymt mycket, hade först genomgång med en "privatlärare" som bjöd på kaffe och mackor vilket var en bra start på dagen sen så slutade jag halv 2 idag, åkte till stan var med Johan och Sarah sen blev det raka vägen till Bussstation och ta bussen hem!

Sen så käkade jag och kollade på tvn ett tag.

Men nu måste jag duscha och göra i ordning för i morgon!
Och dessutom så åker jag till mina förra fosterföräldrar på fredag! Då blir det kanske bio med dom + brorsan på lördag! Har saknat dom så mycket alla 3! Blir så kul att få träffa dom!



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0