I´DONT REGRET MY PAST, I JUST REGRET THE TIME I´VE WASTED ON THE WRONG PEOPLE

Hej! Blev inga inlägg fören nu va ju i hus min fostermammas föräldrar sen kl 1 idag till 18.00 skulle jag tro. Vi käkade massa tårta, hallon, dricka, Tacos sen.. aa det behöver ni inte veta! Men iallafall så va det jävligt roligt! Massa folk och det va jätte roligt! Har just bytt om och ska snart hoppa in i duschen och nu håller min fostermamma på att göra frukt sallad! Sjukt gött. Men imorn är det skola och efter skolan funderar jag på att åka till stan åker nog med Emelie så ska jag kolla på julklappar sen bjur jag nog på käk så att jag och Emelie kan käka och sitta och prata. Om allting som har hänt och ja sånt där! Har saknat henne! Så det blir nog bra.

Annars så... jag vet inte har inte så mycket att säga idag.
Men blir inget inlägg ikv för jag måste försöka sova tidigare idag.

Men vill säga grattis på Farsdag till min fosterpappa Robert! Måste säga det att han är så mycket mer pappa för mig än vad min riktiga är.

Puss!

Btw: Kommer ihåg några kommentarer jag inte hann svara på innan andra bloggen försvann.
Så jag tar dom imorn och svarar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0