I DON'T CARE WHAT YOU THINK ABOUT ME I DON'T THINK ABOUT YOU AT ALL

Hej har just duschat tänkte att jag skulle skriva ett inlägg innan jag lägger mig framför tvn igen. Idag så slutade jag kl 15.00 kändes som en evighet kan jag lova. Åkte till stan med Emelie och käkade med henne, sen gick vi till donken köpte glass satt och snackade med Carro sen kom Sarah, Johan, Egil och Erik snackade med dom en stund sen drog dom. Satte mig på bussen och åkte hem, käkade lite till.... sen bara legat i soffan och tagit det lugnt.

Och imorn slutar jag 13.30 så åker till stan tror jag, och på lördag ska jag till mamma! Och då kommer lillbrorsan oxå så att vi alla får vara tillsammans nån gång. Vilket inte är ofta alls. Så det blir roligt.

Men nu ska jag dra mig till soffan sen dö i sängen!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0