I DON´T MISS U, I MISS WHO YOU WERE..

Halloj hur är det med alla idag? Själv är man grymt trött och slut. Va hemma hos mamma 11imorse käkade en massa gotta, satt och pratade med henne och min plastpappa och... jag flyttar förmodligen hem nångång 2012. Kan bara hoppas! Ååhh.. Fast jag har det bra i mitt familjehem så vill jag ju hem! Till min riktiga familj! Det bästa som skulle hända just nu! Men iaf sen blev jag hämtad åkte till sävar käkade middag sen blev det mer tårta o skit... Mår riktigt illa nu kan jag lova.. Och blir inte mycket bättre imorn hela släkten kommer och då blir det mycket mat och mycke tårta.... Kommer nog inte äta alls. Men aa så har min dag varit iaf. 

Måste snabba mig in i duschen innan min fosterpappa hinner före!
Skriver ett till inlägg innan jag lägger mig och det kan vara vid 1-4 tiden i natt..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0