DON'T WORRY EVERYTHING IS GOING TO BE AMAZING

Hejj. Har haft fullt upp kan jag lova er, det är en massa saker på skolan, läxor och prov så jag har inte kunnat uppdatera så mycket. Idag så va det ju skola gick hur bra som helst, åkte till stan och va med Emelie, Robin och Dansken och nån random kille vi va på megazone och chillade en stund gick bara runt sen så va det dax att åka hem! Gunilla hade bakat muffins med nougat i! Så sjukt gött! Men iaf ska snart hoppa in i duschen sen göra i ordning lite saker inför en underbar helg med underbara personer alltså Angelica, Roger och min älskade lillebror! Så det kommer nog bli riktigt mysigt att vara i sitt gamla hem eller vad jag nu ska kalla det=) Nää men har saknat dom alla sååå mycket. Det kan hända att det blir dålig uppdaterning i som att jag vill spendera tid med dom!

Men kan bli 1inlägg ananrs så kommer det nått inlägg på söndag!
men nu måste jag göra allt så att det inte blir så sent, går ju dock upp halv 6-6 på morgonen och då vill man vara lite piggare!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0