COOL? FUCK COOL I'M AWESOME

Tjaa typ eller nått. Vaknade för typ 40min sen av att miin bror väcker mig för att vi skulle käka tacos så det va bara att kliva upp. Käkade gick ut och rökte och nu sitter jag här och väntar på att Gunilla ska höra av sig om när jag blir hämtad. Antligen blir det vid 3 eller 5 skulle jag tro. Så det blir uppdateringar när jag är hemma igen.
Jag vet inte om der blir nån bild på mig och brorsan.. Vi ser väl om det kanske kommer i nästa inlägg.
Annars blir det nästa gång jag kommer till dom:)
Men helgen har varit underbar haft det jätte mysigt och roligt trots min jävla förskyldning och hosta.
Puss!
Tumblr_lsxoje2al71qftwqwo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0