THE MAIN REASON I CLOSE MYSELF FROM OTHERS: THEY ALWAYS LEAVE IN THE END.

Men hej eller aa... skitsamma sitter nu här efter en massa människor, tårta, kaker m.m mår otroligt illa.. tills min fostermamma sa att vi ska käka Tacos ikv hur gött som helt. Sen så imorse blev jag väckt kl 9 men hade verkligen ingen lust att gå upp så jag somnade om vaknar ungefär 11.45 av att sötnosen ringer men hur social var man då? Naah inte speciellt sov typ fortfarande sen så ringede jag mammsen för jag hade missat 2 samtal och 5 sms men det var inget allvarligt hon undrade bara om jag såg min granne på tvn. Haha söt mamma jag har♥  men det har varit väldigt roligt idag, massa skratt och underbart folk,ibland kan man bara älska livet.
Men ska nog fixa lite saker nu sen blir det kanske ett inlägg till ikv eller imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0