THE BEST MEMORIES

Hejj, kom alldeles just hem blev bort bjuden på glögg hos några personer utanför bygdsiljum väldigt roligt var det, spelade ett spel och tog det bara lugnt. Sen så var jag ju på BUP idag det gick väldigt bra, åkte och käkade på subway sen fick jag skjuts till stan och var med underbara Linkan och en massa andra! Riktigt kul, blev hämtad kl 5 och drog oss hem. Men åkte ju bort lika snabbt. Men imorn blir det att åka till stan 9.25 och handla dom sista julklapparna sen vara med lillebror! Sen så har jag underbara nyheter min bästa vän Ksenia som bor i Norrköping kommer till Umeå på Jullovet och hon kommer bo hos mig i ungefär 2veckor! Så sjukt kul vi kommer ha! Längtar så mycket har inte täffat henne på 2år nu.. Kommer grina när hon kommer och när hon åker.. men nu taggar
vi jävel!♥
Men ska hoppa in i duschen, packa sen sängen!
Puss!
Jag och Ksenia nyår 2009♥

Body splash (vanilj)- 39kr
Bronzing powder- 49kr
Puder borste- 29kr
Mascara false lash effect- 129kr

Allt från HM
Love-pictures-love-25108901-500-499_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0