NOTHING HURTS MORE THAN BEING DISAPPOINTED BY THE SINGLE PERSON YOU THOUGHT WOULD NEVER HURT YOU

Hejj, kom hem för typ 2tim sen. Kom till skolan kl 9 på morgonen och slutade kl 12 blev hämtad på stan sen for vi till BUP min mamma och plastpappa följde oxå med så det va skönt att ha dom vid min sida. Kommer dit, snackar gör en massa undersökningar, vägde mig och kollade min längd men snart blir det att ta blodprov och såna saker på VC tror det blir nästa vecka oxå. Annars så åkte vi runt hela stan, köpte parfym och lite smink sen så handlade vi en massa andra saker. Hämtade ut min medicin som jag äntligen fick ut idag. Annars har jag bara tagit det lugnt. Blir nog inte så mycke uppdatering i helgen för imorn kommer min älskade lillebror så jag tillbringar helgen med honom. Sen nästa helg så kommer min morfar till Umeå, fy fan vad härligt det kommer bli att få träffa han igen!
Sen så ringde min mormor mig nyss och hon kommer skicka 500kr till mig sen för hoppningsvis så får jag 500kr av morfar nästa helg! Fick världens sämsa nyheter idag dessutom jag kommer inte fira jul med min mamma.. Mår så jävla dåligt över det. Jag menar.. det är min mamma och min bror jag vill ju vara med dom. Ingen annan hatar det här verkligen.. åååh...
men jaja. Det blir snart ett inlägg om vad jag använder för smink som en person hade frågat om.
Men nu ska jag städa mitt rum sen bara ta det lugnt!
79727855872887109_sfcorugm_c_large_177775846_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0