MERRY CHRISTMAS

Hej, blir sista inlägget tills på söndag i som att det är julafton imorgon tror faktiskt inte att det är så många som har lust att sista vid datorn då. Men iaf åkte som sagt till mammsen, fick, pengar, tungpiercingar, smink allt som jag önskade mig! Tjockade oss med en massa godis. Sen blev vi hämtade, skjutsade hem brorsan. Sen när jag kom hem var det fullfart, matlagning, en massa folk och ja.. fest. Efter ett tag blev jag less, pratade med älsk, gick in på rummet och tjockade mig med skumtomtar och popcorne som min fostermamma gav mig. Hann kolla på en film i kanske 30min sen somnade jag.. haha men är ganska så nöjd med dagen. Den kanske kunde ha blivit lite bättre..
Men skitsamma ska typ duscha ni och prata med älsk efter.
Finaste lillebror
Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0