LOVE MY BEST FRIEND

hej sitter nu och pratar med världens underbarste har just packat ner en massa saker för snart tar jag bussen som går 19.50 till stan sen tar jag bussen till ersboda och spenderar natten hos Emelie, ska ta hand om min lilla flicka! och imorn åker jag till skolan med Emelie och sen vid lunch så åker jag med 2 lärare till en pizzeria och käkar med dom! blir nog bra! sen efter skolan blir det bussen hem direkt men på tisdag så blir det en mamma och dotter dag på stan! blir det att käka middag nånstans, handla in dom sista julklapparna och annat roligt! Ser verkligen fram i mot det för jag och min mamma brukar aldrig göra sånt tsm. Vi sitter annars vara på stan och snackar om allt och ingenting eller så sitter vi bara i lägenheten så jag är verkligen glad över den dagen då det blir bara jag och hon.
men nu ska jag fixa resten till ikväll skriver ett inlägg på skolan om jag hinner annars blir det imorn på kvällen!
Tumblr_lsp5drrnbw1qah2fqo1_500_large
har nya bilder men orkade inte lägga in dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0