I'M TIRED OF TRYING. I'M TIERD OF CRYING. I KNOW I'VE BEEN SMILING, BUT INSIDE I'M DYING.

sitter nu som en idiot och tänker på allt möjligt, lite jobbigt men annars så mår jag helt okej! Dagen började med att min bror kom och väckte mig kl 1 till slut så gick han så somnade jag om igen, kom min fostermamma och väckte mig, käkade, skjutsade hem lillebror sen åkte jag och min fosterpappa in till stan, kom hem käkade lite till och nu sitter jag med bomull i öronen.. Haha men känner mig grymt sliten idag, har gått runt på stan med uppsatt hår, inge smink och tog bara några kläder att ha på mig, kände inte alls för att fixa mig idag, tror att det är hela helgen som har fått mig slut, har ju inte tagit det lugnt nån dag nu men ikv blir det att pyssla om sig själv lite med ansiktsmask och en massa andra saker! Men nu ska jag ut och vänta på ett samtal!
Puss!
Bildbrist
Tumblr_lw1mdwg2rb1qghb5to1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0