I WANT TO LIVE, NOT JUST SURVIVE

Hejj, jag har varut jätte dålig på att uppdatera i veckan men det har varit så mycket just nu, det är ju trots allt jul på lördag då blir man ganska upptagen. Har som sagt haft mycket för mig, planerat, handlat, handlat, handlat... tjafsat och en massa annat skit men det är lugnt för stunden iaf. Sitter nu och pratar med älsklingen och min gamla ungdomskompis Jocke som jag lärde känna för ungefär 6år sen nu skull jag tro.. Ska nog te stan med honom imorn och hjälpa honom att köpa julklappar:) vi ser helt enkelt hur det blir. Imorn blir jag hämtad kl 12, hämtar upp lillebror och firar ''jul'' med mamma i som att vi inte får vara med henne på lördag.. ja fuck life ibland,
men ska snart slå in sista julklapparna, duschen och prata med den bästa.
skabb bild men de får ni ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0