I THINK I SAW YOU IN MYSLEEP

Sitter nu som ett monga och pratar med världens underbaraste person! Sen pratar jag med älsklings Ksenia på facebook, vi har planerat så mycket jag, Ksenia, ****** kommer berätta vem det är snart men det kommer ligga lågt ett tag till! Men det kommer som småning om! Som jag har berättat så lärde jag känna Ksenia när vi va på bio och såg Alvin och Gänget för drygt 5år sen snart skulle jag tro, en av dom bästa dagarna i mitt liv! Och sen så flyttade hon till Norrköping och lämnade mig helt forever alone! Men vi pratade mycket det första året hon bodde därborta tills vi slutade snacka, bråka, tjafsa och vi slutade helt enkelt prata med varandra tills en kväll hon skrev till mig och vi började planera Umeå resan för henne! Och sagt som gjort så åker hon förmodligen den 1 December och hämtar henne den 2 december blir antingen väldigt tidigt på morgonen eller väldigt sent på kvällen men det är skitsamma bara hon kommer så skiter jag i vilket! Hon kommer bo med mig i ungefär 1vecka! Sen så kommer den mest underbaraste den 26december och vet inte riktigt hur länge den personen kommer bo hos mig. Men längar sjukt mycket, gladare än någonsin! men nu ska jag vara social med den finaste sen blir det att tjocka sig ikv och se Irene Huss!
Puss!
Tumblr_lst8rdlzla1qbwvp8o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0